Üniversitemize bağlı birimlerde çalıştırılmak ve giderleri Özel Bütçeden karşılanmak üzere
657 Sayılı Devlet Memurları Kanununun 4 üncü maddesinin (B) fıkrasına göre istihdam edilmek
üzere 06/06/1978 tarihli 7/15754 sayılı Bakanlar Kurulu kararına ekli 28.06.2007 tarih ve 26566
Sayılı Resmi Gazetede yayımlanan "Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esaslarda Değişiklik
Yapılmasına Dair Esaslar" da yer alan ek 2 inci maddenin (b) fıkrasına göre aşağıda belirtilen
pozisyonlarda, 2024 KPSS (B) grubu puan sıralaması esas alınmak suretiyle, yazılı veya sözlü sınav
yapılmaksızın (Eczacı pozisyonu hariç) sözleşmeli personel alınacaktır.
Pozisyonlara ilişkin detayları görüntülemek için tıklayınız.
I-GENEL ŞARTLAR
657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48. maddesinde belirtilen genel şartları taşımak.
Atanmaya hak kazanan adaylar hakkında 7315 sayılı Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması
Kanununun 3 üncü maddesi uyarınca arşiv araştırması yapılacaktır. Söz konusu sonucun olumlu
gelmesi halinde atamaları yapılacaktır.
II- ÖZEL ŞARTLAR:
1- 2024 yılı KPSS sınavına girmiş olmak. Lisans mezunları için KPSS P3 puanı, önlisans mezunları için
KPSS P93 puanı, ortaöğretim mezunları için KPSS P94 puanı esas alınacaktır. Adayların 2024 yılı KPSS
puanının, başvurduğu ilan kodunda aranan öğrenim şartına uygun olması gerekmektedir.
2- Başvuracak adayların, başvurduğu ilan kodunda yer alan "Aranan Nitelikler" in tamamını taşıyor
olmaları ve bunu belgelendirmeleri gerekmektedir.
3- Herhangi bir Sosyal Güvenlik Kurumundan emeklilik veya yaşlılık aylığı almıyor olmaları gerekmektedir.
4- Tüm pozisyonlar için ilgili birimin yönetimi tarafından belirlenecek saatlerde görev yapma (gece dahil)
şartını kabul etmeleri, vardiyalı ve nöbet usulü çalışmalarına engel durumu bulunmaması gerekmektedir.
5- Üniversitemizin İzmir ili merkez ve ilçelerinde bulunan tüm yerleşkelerinde çalışma şartlarını kabul
etmeleri gerekmektedir. (Örn: Yerleşke yerlerimiz olan Selçuk, Kiraz, Seferihisar, Bergama, Urla, Torbalı gibi)
6- Başvuracak adayların 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 4/B maddesinin "Bu şekilde istihdam
edilenler, hizmet sözleşmesi esaslarına aykırı hareket etmesi nedeniyle kurumlarınca sözleşmelerinin
feshedilmesi veya sözleşme dönemi içerisinde Bakanlar Kurulu Kararı ile belirlenen istisnalar hariç sözleşmeyi
tek taraflı feshetmeleri halinde, fesih tarihinden itibaren bir yıl geçmedikçe kurumların sözleşmeli personel
pozisyonlarında istihdam edilemezler" hükmü gereğince bu maddeye aykırı durumu tespit edilenlerin atamaları
yapılmayacaktır.
7- Başvuracak adaylar, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında kişisel verilerinin kaydedilmesi,
işlenmesi ve paylaşılmasını kabul etmiş sayılırlar.
III. BAŞVURU ŞEKLİ VE SÜRESİ
1. Adaylar başvurularını 29/01/2025 (09:00) – 12/02/2025 (23:59) tarihleri arasında e-Devlet Kapısı üzerinden
“Dokuz Eylül Üniversitesi-Kariyer Kapısı Kamu İşe Alım” hizmeti veya Kariyer Kapısı (https://isealimkariyerkapisi.cbiko.gov.tr)
internet adresinden elektronik ortamda yapacaklardır.
2. Adayların başvuru işlemleri tamamlandıktan sonra “Başvurularım” ekranından başvurularının tamamlanıp
tamamlanmadığını kontrol etmeleri gerekmektedir. Başvurularım ekranından “Başvuru Alındı” ibaresi görülmeyen
hiçbir başvuru değerlendirmeye alınmayacaktır.
3. Başvuru işleminin hatasız, eksiksiz ve bu ilanda belirtilen hususlara uygun olarak yapılmasından, istenilen
belgelerin başvuru aşamasında sisteme yüklenmesinden, başvuruda bulunan adaylar sorumludur. Bu hususlara
riayet etmeyen adaylar herhangi bir hak talebinde bulunamayacaktır.
4. Süresi içerisinde yapılmayan ve nitelikleri uygun olmayan adayların başvuruları ile elektronik posta, faks, şahsen
veya posta yolu ile yapılacak başvurular işleme alınmayacaktır.
IV. İSTENİLEN BELGELER
1. Diploma veya mezuniyet belgesi (Sistemden otomatik aktarılacaktır, aktarılmaması durumunda yüklenmesi
gerekmektedir.)
2. Yurt içindeki veya yurt dışındaki öğretim kurumlarından mezun olup bu ilanda aranılan öğrenim durumuna ilişkin
denkliği olan adayların, diploma veya mezuniyet belgesi yerine denklik gösterir belgelerini pdf ya da jpeg formatında
“Denklik Gösterir Belge” alanına yüklemeleri gerekmektedir.
3. KPSS Sonuç Belgesi (Sistemden otomatik aktarılacaktır.)
4. Kamu kurum ve kuruluşlarında 4/B sözleşmeli personel pozisyonlarında tam zamanlı olarak görev yapmakta iken
kurumlarınca sözleşmesi feshedilen ya da sözleşmesini tek taraflı fesheden adayların, bir yıllık bekleme süresini
doldurdukları ile ilgili eski kurumlarından alınmış onaylı hizmet belgesini “4/B Hizmet Belgesi” alanına yüklemeleri
gerekmektedir.
5. Erkek adaylar için askerlikle ilişiğinin olmadığına dair belge (Terhis, tecil, muaf vb.) yüklenmesi gerekmektedir.
6. Barkodlu SGK Hizmet Dökümü (e-Devletten “SGK Tescil ve Hizmet Dökümü/Barkodlu Belge Oluştur” seçeneği
kullanılmalıdır.) belgesinin “Diğer Belgeleriniz” sekmesi altında bulunan “Belgeler” alanındaki ilgili alana pdf veya jpeg
formatında yüklenmesi gerekmektedir.
7. Bir adet vesikalık fotoğraf (Başvuru sırasında sisteme yüklenecek vesikalık fotoğrafın son 6 ay içinde, yüz tamamen
görünür şekilde ön cepheden çekilmiş ve adayın kolaylıkla tanınmasına imkân verecek nitelikte olması gerekmektedir.
Sistemden otomatik olarak aktarılacaktır. Aktarılmaması durumunda yüklenmesi gerekmektedir.)
8. Başvuruda bulunacak adayların, mezuniyet bilgileri ve KPSS sonuçları, MEB, YÖK ve ÖSYM sistemi üzerinden aktarılacak
olup mezuniyet bilgilerinde hata/eksik olan ya da bilgileri gelmeyen adayların diploma örneği veya mezuniyet belgelerini
pdf veya jpeg formatında sisteme yüklemeleri gerekmektedir.
V- BAŞVURULARIN DEĞERLENDİRİLMESİ VE SONUÇLARIN DUYURULMASI:
1- İlan edilen sözleşmeli personel pozisyon ünvanları ve nitelikleri dikkate alınarak KPSS puanı en yüksek olan
adaydan başlamak üzere yapılacak puan sıralaması esas alınmak suretiyle başvuruda bulunan ve gerekli şartları sağlayan
asıl adaylar belirlenecektir. (Eczacı pozisyonu hariç) Ayrıca, ilan edilen pozisyon sayısının 5 (beş) katı kadar yedek aday
belirlenecektir.
2- Adayların eşit puana sahip olmaları halinde; mezuniyet tarihi önce olana, eşitliğin devam etmesi halinde ise doğum
tarihi önce olan adaya (yaşı büyük olan) öncelik tanınacaktır.
3- Eczacı pozisyonuna başvuran adaylarda "Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esaslar" uyarınca KPSS puan şartı
aranmayacaktır. Başvuruda bulunan adayların sayısı ilanda belirtilen sayıdan fazla olması durumunda adaylara sözlü sınav
yapılacak olup, kazanan adaylar sözlü sınav başarı puan sıralamasına göre belirlenecektir.Sözlü sınav yapılması durumunda,
sözlü sınavın tarihi,yeri ve saati ilan sonuçları ile birlikte http://www.deu.edu.tr internet adresi üzerinden duyurulacaktır.
4- Adaylar sonuç bilgilerini Kariyer Kapısı Platformu üzerinden görüntüleyebilecek olup asıl ve yedek adayların listesi
http://www.deu.edu.tr internet adresinde ayrıca duyurulacaktır.
5- Üniversitemizde işe başlamak için gerekli belgeler ile belgelerin teslim edileceği yer ve zaman bilgisi http://www.deu.edu.tr
internet adresinden duyurulacaktır. Belirtilecek süre içerisinde istenilen belgeleri teslim etmeyen veya müracaat etmeyen
adaylar hakkını kaybetmiş sayılır.
6- Asıl adaylardan süresi içerisinde başvuru yapmayanların veya aranan şartları taşımadığı tespit edilenlerin yerine yedek
adaylardan sırasıyla yerleştirme yapılacaktır. İlgililere ayrıca herhangi bir tebligat yapılmayacaktır. Yedek listede yer almak
daha sonraki alımlar için herhangi bir hak teşkil etmemektedir.
7- Arşiv araştırması olumsuz neticelenen ve/veya başvuru işlemleri sırasında gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu veya eksik
evrak verdiği sonradan tespit edilenler ile istenilen belgeleri ibraz edemeyenlerin müracaatları geçersiz sayılacak, atamaları
yapılmış olsa dahi iptal edilecektir.
8- Göreve başlayanlardan, aranan şartları taşımadığı sonradan tespit edilenlerin sözleşmeleri feshedilecektir. İdaremiz
tarafından kendilerine bir bedel ödenmiş ise bu bedel yasal faizi ile birlikte tazmin edilecektir. İlanda bulunmayan hükümler
için genel mevzuat hükümleri uygulanır.
Adres: Dokuz Eylül Üniversitesi Rektörlüğü Cumhuriyet Bulvarı No : 144 Alsancak/ İZMİR
Detaylı Bilgi İçin Telefon:
(0232) 412 11 12
(0232) 412 11 13
(0232) 412 11 14
BAŞVURU TARİHİ : 29 OCAK - 12 ŞUBAT 2025
© Bilgi Yıldızı Her Hakkı saklıdır