DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ-
SÖZLEŞMELİ PERSONEL ALIM İLANI


BAŞVURU TARİHİ : 29 OCAK - 12 ŞUBAT 2025 

TIKLA : TÜM KADRO VE DETAYLAR 

TIKLA : BAŞVURU SAYFASI LİNK 



Üniversitemize bağlı birimlerde çalıştırılmak ve giderleri  Özel  Bütçeden karşılanmak üzere 

657 Sayılı Devlet Memurları Kanununun 4 üncü maddesinin (B) fıkrasına göre istihdam edilmek

üzere 06/06/1978 tarihli 7/15754 sayılı Bakanlar Kurulu kararına ekli 28.06.2007 tarih ve 26566

Sayılı Resmi Gazetede yayımlanan "Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esaslarda Değişiklik

Yapılmasına Dair Esaslar" da yer alan  ek 2 inci maddenin (b) fıkrasına göre aşağıda belirtilen

pozisyonlarda, 2024 KPSS (B) grubu puan sıralaması esas alınmak suretiyle, yazılı veya sözlü sınav

yapılmaksızın (Eczacı pozisyonu hariç) sözleşmeli personel alınacaktır.                                


   Pozisyonlara ilişkin detayları görüntülemek için tıklayınız.              

                                    

    I-GENEL ŞARTLAR                                

    657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48. maddesinde belirtilen genel şartları taşımak.                                

       Atanmaya hak kazanan adaylar hakkında 7315 sayılı Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması

Kanununun 3 üncü maddesi uyarınca arşiv araştırması yapılacaktır. Söz konusu sonucun olumlu

gelmesi halinde atamaları yapılacaktır.                                

    II- ÖZEL ŞARTLAR:                                

1-    2024 yılı KPSS sınavına girmiş olmak. Lisans mezunları için KPSS P3 puanı, önlisans mezunları için

KPSS P93 puanı, ortaöğretim mezunları için KPSS P94 puanı  esas alınacaktır. Adayların 2024 yılı KPSS

puanının, başvurduğu ilan kodunda aranan öğrenim şartına uygun olması gerekmektedir.                                 

2-    Başvuracak adayların, başvurduğu ilan kodunda yer alan "Aranan Nitelikler" in tamamını taşıyor

olmaları ve bunu belgelendirmeleri gerekmektedir.                                

3-    Herhangi bir Sosyal Güvenlik Kurumundan emeklilik veya yaşlılık aylığı almıyor olmaları gerekmektedir.                                

4-    Tüm pozisyonlar için ilgili birimin yönetimi tarafından belirlenecek saatlerde görev yapma (gece dahil)

şartını kabul etmeleri, vardiyalı ve nöbet usulü çalışmalarına engel durumu bulunmaması gerekmektedir.                                

5-    Üniversitemizin İzmir ili merkez ve ilçelerinde bulunan tüm yerleşkelerinde çalışma şartlarını kabul

etmeleri gerekmektedir. (Örn: Yerleşke yerlerimiz olan Selçuk, Kiraz, Seferihisar, Bergama, Urla, Torbalı  gibi)                                 

6-    Başvuracak adayların 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 4/B maddesinin "Bu şekilde istihdam

edilenler, hizmet sözleşmesi esaslarına  aykırı hareket etmesi nedeniyle kurumlarınca sözleşmelerinin

feshedilmesi veya sözleşme dönemi içerisinde Bakanlar Kurulu Kararı ile belirlenen istisnalar hariç sözleşmeyi

tek taraflı feshetmeleri halinde, fesih tarihinden itibaren bir yıl geçmedikçe kurumların sözleşmeli personel

pozisyonlarında istihdam edilemezler" hükmü gereğince bu maddeye aykırı durumu tespit edilenlerin atamaları

yapılmayacaktır.                                

7-    Başvuracak adaylar, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında kişisel verilerinin kaydedilmesi,

işlenmesi ve paylaşılmasını kabul etmiş sayılırlar.                                

    III. BAŞVURU ŞEKLİ VE SÜRESİ                                 

1.    Adaylar başvurularını 29/01/2025 (09:00) – 12/02/2025 (23:59) tarihleri arasında e-Devlet Kapısı üzerinden

“Dokuz Eylül Üniversitesi-Kariyer Kapısı Kamu İşe Alım” hizmeti veya Kariyer Kapısı (https://isealimkariyerkapisi.cbiko.gov.tr)

internet adresinden elektronik ortamda yapacaklardır.                                 

2.    Adayların başvuru işlemleri tamamlandıktan sonra “Başvurularım” ekranından başvurularının tamamlanıp

tamamlanmadığını kontrol etmeleri gerekmektedir. Başvurularım ekranından “Başvuru Alındı” ibaresi görülmeyen

hiçbir başvuru değerlendirmeye alınmayacaktır.                                

3.    Başvuru işleminin hatasız, eksiksiz ve bu ilanda belirtilen hususlara uygun olarak yapılmasından, istenilen

belgelerin başvuru aşamasında sisteme yüklenmesinden, başvuruda bulunan adaylar sorumludur. Bu hususlara

riayet etmeyen adaylar herhangi bir hak talebinde bulunamayacaktır.                                 

4.    Süresi içerisinde yapılmayan ve nitelikleri uygun olmayan adayların başvuruları ile elektronik posta, faks, şahsen

veya posta yolu ile yapılacak başvurular işleme alınmayacaktır.                                

    IV. İSTENİLEN BELGELER                                

1.    Diploma veya mezuniyet belgesi (Sistemden otomatik aktarılacaktır, aktarılmaması durumunda yüklenmesi

gerekmektedir.)                                

2.    Yurt içindeki veya yurt dışındaki öğretim kurumlarından mezun olup bu ilanda aranılan öğrenim durumuna ilişkin

denkliği olan adayların, diploma veya mezuniyet belgesi yerine denklik gösterir belgelerini pdf ya da jpeg formatında

“Denklik Gösterir Belge” alanına yüklemeleri gerekmektedir.                                

3.    KPSS Sonuç Belgesi (Sistemden otomatik aktarılacaktır.)                                

4.     Kamu kurum ve kuruluşlarında 4/B sözleşmeli personel pozisyonlarında tam zamanlı olarak görev yapmakta iken

kurumlarınca sözleşmesi feshedilen ya da sözleşmesini tek taraflı fesheden adayların, bir yıllık bekleme süresini

doldurdukları ile ilgili eski kurumlarından alınmış onaylı hizmet belgesini “4/B Hizmet Belgesi” alanına yüklemeleri

gerekmektedir.                                

5.    Erkek adaylar için askerlikle ilişiğinin olmadığına dair belge (Terhis, tecil, muaf vb.) yüklenmesi gerekmektedir.                         

6.    Barkodlu SGK Hizmet Dökümü (e-Devletten “SGK Tescil ve Hizmet Dökümü/Barkodlu Belge Oluştur” seçeneği

kullanılmalıdır.) belgesinin “Diğer Belgeleriniz” sekmesi altında bulunan “Belgeler” alanındaki ilgili alana pdf veya jpeg

formatında yüklenmesi gerekmektedir.                                

7.    Bir adet vesikalık fotoğraf (Başvuru sırasında sisteme yüklenecek vesikalık fotoğrafın son 6 ay içinde, yüz tamamen

görünür şekilde ön cepheden çekilmiş ve adayın kolaylıkla tanınmasına imkân verecek nitelikte olması gerekmektedir.

Sistemden otomatik olarak aktarılacaktır. Aktarılmaması durumunda yüklenmesi gerekmektedir.)                                

8.    Başvuruda bulunacak adayların, mezuniyet bilgileri ve KPSS sonuçları, MEB, YÖK ve ÖSYM sistemi üzerinden aktarılacak

olup mezuniyet bilgilerinde hata/eksik olan ya da bilgileri gelmeyen adayların diploma örneği veya mezuniyet belgelerini

pdf veya jpeg formatında sisteme yüklemeleri gerekmektedir.                                

    V- BAŞVURULARIN DEĞERLENDİRİLMESİ VE SONUÇLARIN DUYURULMASI:                                

1-     İlan edilen sözleşmeli personel pozisyon ünvanları ve nitelikleri dikkate alınarak KPSS puanı en yüksek olan

adaydan başlamak üzere yapılacak puan sıralaması esas alınmak suretiyle başvuruda bulunan ve gerekli şartları sağlayan

asıl adaylar belirlenecektir. (Eczacı pozisyonu hariç) Ayrıca, ilan edilen pozisyon sayısının 5 (beş) katı kadar yedek aday

belirlenecektir.                                

2-     Adayların eşit puana sahip olmaları halinde; mezuniyet tarihi önce olana, eşitliğin devam etmesi halinde ise doğum

tarihi önce olan adaya (yaşı büyük olan) öncelik tanınacaktır.                                

3-    Eczacı pozisyonuna başvuran adaylarda "Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esaslar" uyarınca KPSS puan şartı

aranmayacaktır. Başvuruda bulunan adayların sayısı ilanda belirtilen sayıdan fazla olması durumunda adaylara sözlü sınav

yapılacak olup, kazanan adaylar sözlü sınav başarı puan sıralamasına göre belirlenecektir.Sözlü sınav yapılması durumunda,

sözlü sınavın tarihi,yeri ve saati ilan sonuçları ile birlikte http://www.deu.edu.tr internet adresi üzerinden duyurulacaktır.                                 

4-    Adaylar sonuç bilgilerini Kariyer Kapısı Platformu üzerinden görüntüleyebilecek olup asıl ve yedek adayların listesi 

http://www.deu.edu.tr  internet adresinde ayrıca duyurulacaktır.                                

5-    Üniversitemizde işe başlamak için gerekli belgeler ile belgelerin teslim edileceği yer ve zaman bilgisi  http://www.deu.edu.tr

  internet adresinden duyurulacaktır. Belirtilecek süre içerisinde istenilen belgeleri teslim etmeyen veya müracaat etmeyen

adaylar hakkını kaybetmiş sayılır.                                

6-    Asıl adaylardan süresi içerisinde başvuru yapmayanların veya aranan şartları taşımadığı tespit edilenlerin yerine yedek

adaylardan sırasıyla yerleştirme yapılacaktır. İlgililere ayrıca herhangi bir tebligat yapılmayacaktır. Yedek listede yer almak

daha sonraki alımlar için herhangi bir hak teşkil etmemektedir.                                 

7-    Arşiv araştırması olumsuz neticelenen ve/veya başvuru işlemleri sırasında gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu veya eksik

evrak verdiği sonradan tespit edilenler ile istenilen belgeleri ibraz edemeyenlerin müracaatları geçersiz sayılacak, atamaları

yapılmış olsa dahi iptal edilecektir.                                

8-    Göreve başlayanlardan, aranan şartları taşımadığı sonradan tespit edilenlerin sözleşmeleri feshedilecektir. İdaremiz

tarafından kendilerine bir  bedel ödenmiş ise bu bedel yasal faizi ile birlikte tazmin edilecektir. İlanda bulunmayan hükümler

için genel mevzuat hükümleri uygulanır.


Adres: Dokuz Eylül Üniversitesi Rektörlüğü Cumhuriyet Bulvarı No : 144 Alsancak/ İZMİR

Detaylı Bilgi İçin Telefon: 

(0232) 412 11 12

(0232) 412 11 13

(0232) 412 11 14



BAŞVURU TARİHİ : 29 OCAK - 12 ŞUBAT 2025 

TIKLA : TÜM KADRO VE DETAYLAR 

TIKLA : BAŞVURU SAYFASI LİNK 

İlişkili Haberler

BYBigi Yıldızı

Turkiye

info@example.com

+012 345 67890

Faydalı Linkler
Hızlı Linkler

© Bilgi Yıldızı Her Hakkı saklıdır