Üniversitemiz bünyesinde 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 4 üncü maddesinin (B) fıkrası uyarınca Sözleşmeli olarak istihdam edilmek
ve tam zamanlı olarak çalıştırılmak üzere Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esasların Ek 2 nci maddesinin (b) fıkrasına göre öğrenim
düzeyi ile KPSS (B) grubu puan sırası esas alınmak suretiyle Üniversitemiz Rektörlüğü bağlı birimlerinde istihdam edilmek ve ücretleri Özel
Bütçeden karşılanmak üzere aşağıda belirtilen unvanlarda 14 (ondört) adet sözleşmeli personel alınacaktır
1- GENEL ŞARTLAR
a) 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 48 inci maddesinde belirtilen şartları taşımak zorunludur.
b) Başvuru tarihi itibariyle 18 yaşını doldurmuş olmak.
c) Güvenlik soruşturması ve/veya arşiv araştırması olumlu sonuçlanmış olmak.
d) 2024 KPSS (B) grubu sınavına girmiş olmak.
e) Herhangi bir Sosyal Güvenlik Kurumundan emeklilik veya yaşlılık aylığı almıyor olmak.
d) 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 53. maddesi hükümleri saklı kalmak kaydıyla sağlık açısından görevini devamlı yapmasına engel
olabilecek vücut veya akıl hastalığı ile engeli bulunmamak.
e) Son 1 (bir) yıl içerisinde sözleşmeli personel olarak istihdam edilenlerden, hizmet sözleşmesi esaslarına aykırı hareket etmesi nedeniyle
kurumlarınca sözleşmelerinin feshedilmemiş olması veya sözleşme dönemi içerisinde Bakanlar Kurulu kararı ile belirlenen istisnalar hariç
sözleşmesini tek taraflı feshetmemiş olmak.
f) Adaylarla hizmet sözleşmesi yapılacak olup, sözleşmede belirtilen şartları yerine getirmeyen adayların sözleşmeleri 1 (bir) ay içerisinde
feshedilecektir.
g) Lisans mezunları için 2024 KPSS(B) grubu (P3), önlisans mezunları için 2024 KPSS(B) grubu (P93), ortaöğretim mezunları için (Lise ve
dengi okul) 2024 KPSS(B) grubu (P94) puanı esas alınacaktır.
h) Kamu Görevinden ihraç edilenler başvuru yapamayacaklardır.
ı) Yukarıda Özel Şartlar bölümünde yazan niteliklere ve belgelere sahip olmak.
2- BAŞVURU ŞEKLİ, YERİ VE ZAMANI
a) Başvurular, elektronik ortamda 10 Mart 2025- 24 Mart 2025 tarihleri arasında e-Devlet üzerinden Mimar Sinan Güzel Sanatlar ÜniversitesiKariyer Kapısı Kamu İşe Alım ve Kariyer Kapısı https://isealimkariyer kapisi.cbiko.gov.tr adresi üzerinden alınacaktır. Şahsen veya posta ile
yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.
b) Üniversite zorunlu hallerde başvuru takviminde değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
c) Adayların başvuru işlemi tamamlandıktan sonra “Başvurularım” ekranından başvurularının tamamlanıp tamamlanmadığını kontrol etmeleri
gerekmektedir. “Başvurularım” ekranında “Başvuru Tamamlandı” ibaresi görülmeyen hiçbir başvuru değerlendirilmeye alınmayacaktır.
Başvurular elektronik ortamda alınacağından posta yoluyla veya bizzat müracaatlar kabul edilmeyecektir.
d) Başvurular, e-Devlet şifresi ile yapılacağından, adayların (www.turkiye.gov.tr) hesabının bulunması zorunludur. Söz konusu hesabın
kullanılabilmesi için, adayların e-Devlet şifresi alması gerekmektedir. Adaylar, e-Devlet şifresi içeren zarfı PTT Merkez Müdürlüklerinden,
şahsen başvuru ile T.C. Kimlik Numarasının bulunduğu kimliğini ibraz ederek temin edebilirler.
e) Adaylar aynı ilan dönemi içerisinde özel şartlarını taşıdığı sadece bir ilana başvurabilecektir. Birden fazla ilana başvurusu bulunduğu tespit
edilen adayların başvuruları iptal edilecektir.
f) Adaylar başvuru süreciyle ilgili olarak (0212) 252 16 00, 4261, 4263 dahili telefon numaraları, personel@msgsu.edu.tr adresinden yardım
alabilecektir.
3-BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER
a) Adayların KPSS puanı, mezuniyet, adli sicil, erkek adaylar için askerlik ve kimlik kayıtlarına dair bilgiler e-Devlet Kapısı üzerinden ilgili
kurumların web servisleri aracılığıyla temin edileceğinden adaylardan başvuru aşamasında bu belgeler istenilmeyecektir. Adayların söz konusu
bilgilerinde hata mevcut ise başvuru yapmadan önce ilgili kurumlardan gerekli güncelleme/düzeltme yaptırmaları gerekmektedir. Asil olarak
kazanan adayların ibraz edecekleri belgeler ayrıca yayınlanacaktır.
b) Yurt dışından alınmış diplomaların Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca denkliğinin onaylandığını gösterir belgenin de eklenmesi
gerekmektedir. (Adayın diploma denklik belgesi e-Devlet üzerinden yapılan başvuru esnasında “Diğer Belgeler” bölümüne pdf formatında
yüklenmesi gerekmektedir.)
c) SGK Hizmet Dökümü Belgesi (SGK Tescil ve Hizmet Dökümü/İşyeri Ünvan Listesi başlığıyla e-Devlet sisteminden alınan SGK Hizmet
Dökümü meslek kodunu gösterir belgesi barkod bulunan belge kabul edilecektir.Sisteme yüklenmesi gerekmektedir.)
d) İlanda istenilen belge ve sertifikalara ilanın Resmî Gazete’de yayımlandığı tarihten önce sahip olunması gerekmektedir.
e) İlan edilen unvanlardan belgelendirilmesi istenen durumlarla ilgili gerekli resmi belgelerin (sertifika, deneyim belgesi,Barkodlu SGK
Hizmet Dökümü (meslek kodunu gösterir) belgesi, Güvenlik Görevlisi Kimlik Kartı ve boy-kilo bilgisi için Sağlık kuruluşlarından alınacak
boy-kilo durumunu gösterir raporun (Hekim onaylı obezite formu veya boy-kilo indeksi formu) vb.) “Diğer Belgeler” sekmesi altında bulunan
belgeler alanından aranılan belgelerini ilgili doküman alanına mutlaka yüklemeleri gerekmektedir.
f) Ortaöğretim mezunu adaylardan; “Eğitim bilgisi bulunmamaktadır” uyarısı alanlar (Ortaöğretim kurumlarından 2008 yılı ve öncesinde
mezun olanlar), mezuniyet bilgilerini beyan usulüne göre (okul adı/türü/ alan/ mezuniyet tarihi/ diploma puanı) elle giriş yapmalı ve
mezuniyetini kanıtlayıcı belge yüklemelidir.
4- BAŞVURULARIN DEĞERLENDİRİLMESİ VE SONUÇLARIN İLAN EDİLMESİ
a) Başvuru işleminin ilan süresi içerisinde eksiksiz, hatasız ve ilan şartlarına uygun olarak yapılmasından, istenilen belgelerin sisteme
yüklenilmesinden adaylar sorumludur. Bu hususlara riayet etmeyen adaylar hak talebinde bulunamayacaklardır.
b) Adayların Kariyer Kapısı platformu tarafından e-Devlet üzerinden otomatik alınan iletişim bilgilerinin (e-posta ve cep telefonu) güncel
tutulması gerekli durumlarda adaylarla irtibat kurulması açısından önem arz etmektedir.
c) Başvuru sonunda yazılı ve/veya sözlü sınav yapılmayacaktır. Atanmaya hak kazanan adaylara ilişkin asıl ve yedek aday listeleri
Üniversitemiz http://www.msgsu.edu.tr web adresi üzerinden KPSS P3, KPSS P93 ve KPSS P94 puan sıralaması esas alınmak kaydı ile boş
pozisyon sayısının 3 (üç) katı kadar yedek aday ilan edilecektir. Ayrıca, adaylar sonuç bilgilerini Kariyer Kapısı Platformundan
görüntüleyebilecektir.
d) Atanmaya hak kazanan adayların, sonuçların ilan edilmesinden itibaren 15 iş günü içerisinde istenilen belgeler ile Mimar Sinan Güzel
Sanatlar Üniversitesi Personel Daire Başkanlığı'na şahsen müracaat etmeleri gerekmektedir. Bu süre içerisinde istenilen belgeleri teslim
etmeyen veya müracaat etmeyen adaylar hakkını kaybetmiş sayılacaktır.
e) Değerlendirmelerde, adayların KPSS puanlarının eşit olması durumunda mezuniyet tarihi önce olan, bunun da aynı olması halinde doğum
tarihi büyük olan adaya öncelik tanınacaktır.
f) Üniversitemize ait www.msgsu.edu.tr adresli internet sitesinde yayınlanacak olan kazanan aday bilgileri sonuçları tebliğ niteliğinde olup,
adaylara ayrıca tebligat yapılmayacaktır. Asil kazananlardan süresi içerisinde başvuran olmadığı takdirde veya aranan şartları taşımadığı tespit
edilenlerin yerine yedek adaylardan sırasıyla yerleştirme yapılacaktır.
g) İlan edilen pozisyonlara atanmaya hak kazanan adaylardan gerçeğe aykırı belge sunanlar ya da beyanda bulunduğu tespit edilenler ile
istenilen şartlardan herhangi birini taşımadığı sonradan anlaşılanların sözleşmeleri yapılmış ise dahi olsa derhal fesih edilecek, haklarında yasal
işlem yapılacak ve kendilerine bir bedel ödenmiş ise bu bedel yasal faizi ile birlikte tazmin edilecektir.
h) Üniversitemiz ilanın herhangi bir aşamasında iptal ve/veya değişiklik yapma hakkına sahiptir.
i) İlanda bulunmayan hükümler için genel mevzuat hükümleri geçerlidir.
© Bilgi Yıldızı Her Hakkı saklıdır