Üniversitemiz birimlerinde 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 4 üncü maddesinin (B)
fıkrasına göre tam zamanlı olarak istihdam edilmek üzere, 06.06.1978 tarihli ve 7/15754 sayılı
Bakanlar Kurulu Kararı ile yürürlüğe konulan “Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esaslar”
ın ek 2 nci maddesinin (b) fıkrasına göre aşağıda belirtilen pozisyon ve niteliklerde 40 (kırk) adet
sözleşmeli personel alınacaktır.
Başvuru yapılabilecek pozisyonları görmek için tıklayınız.
BAŞVURU ŞARTLARI
1. 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48 inci maddesinde belirtilen şartları sağlıyor olmak.
2. Erkek adaylar için askerliğini yapmış olmak.
3. Başvuracak adayların durumunun; 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 4/B maddesinin
“Bu şekilde istihdam edilenler, hizmet sözleşmesi esaslarına aykırı hareket etmesi nedeniyle
kurumlarınca sözleşmelerinin feshedilmesi veya sözleşme dönemi içerisinde Cumhurbaşkanı kararı
ile belirlenen istisnalar hariç sözleşmeyi tek taraflı feshetmeleri halinde fesih tarihinden, sözleşmeyi
yenilememeleri hâlinde sözleşmenin bitiminden itibaren bir yıl geçmedikçe kurumların sözleşmeli
personel pozisyonlarında istihdam edilemezler.” hükmüne uygun olması.
4. Herhangi bir Sosyal Güvenlik Kurumundan emeklilik veya yaşlılık aylığı almıyor olmak.
5. Her bir pozisyon unvanı için karşılarında belirtilen niteliklere sahip olmak.
BAŞVURU ŞEKLİ, YERİ ve ZAMANI
1. Adaylar başvurularını, 03.04.2025-17.04.2025 tarihleri arasında e-Devlet Kapısı Yıldız Teknik Üniversitesi -
Kariyer Kapısı Kamu İşe Alım hizmeti veya Kariyer Kapısı (https://isealimkariyerkapisi.cbiko.gov.tr) adresi
üzerinden gerçekleştirecektir.
2. Şahsen başvuru alınmayacak olup posta veya diğer yollarla yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.
3. Başvuru işleminin hatasız, eksiksiz ve bu ilanda belirtilen hususlara uygun olarak yapılmasından ve
istenilen belgelerin yüklenmesinden adaylar sorumludur. Bu hususlara riayet etmeyen adaylar herhangi
bir hak talebinde bulunamazlar.
4. e-Devlet başvuru ekranında (Kariyer Kapısı-Kamu İşe Alım Platformu üzerinde) “İşleminiz başarıyla
gerçekleştirilmiştir…” ibaresi görülmeyen başvuru değerlendirmeye alınmayacaktır. Bu nedenle başvuru
işlemlerinin tamamlanıp tamamlanmadığı kontrol edilmelidir.
5. Adaylar, ilan edilen pozisyonlardan yalnızca birine başvuru yapabilecektir. Birden fazla pozisyona
başvuru yapan adayların tüm başvuruları geçersiz sayılacaktır.
BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER
Başvuruda gerekli belgeleri görmek için tıklayınız.
BAŞVURULARIN DEĞERLENDİRİLMESİ
1. Başvuruların incelenmesi sonucunda alım yapılacak her bir pozisyon için aranılan nitelikleri sağlayan
adaylar arasından, “Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esaslar” ın ek 2 nci maddesinin
(b) fıkrası uyarınca KPSS (B) grubu puan sıralaması esas alınmak suretiyle en yüksek puan alan adaydan
başlanmak üzere, ilan edilen boş pozisyon sayısı kadar asıl ve 3 (üç) katı kadar yedek aday belirlenecektir.
2. Adayların puanlarının eşit olması durumunda diploma tarihi itibarıyla önce mezun olmuş olana, bunun
da aynı olması durumunda yaşı büyük olana öncelik verilecektir.
3. Asıl adayın başvuru süresi içinde başvurmaması veya aranan şartları taşımadığı tespit edilmesi
durumunda yerine yedek adayların sırasıyla yerleştirme işlemleri yapılacaktır.
SONUÇLARIN İLANI VE İŞE BAŞLAMA
1. Her bir pozisyon için sözleşme imzalamaya hak kazanan asıl adaylar ile yedek adayların listesi
https://prs.yildiz.edu.tr/ web adresinde ilan edilecek olup, adaylara ayrıca tebligat yapılmayacaktır.
Adaylar sonuçlarını Kariyer Kapısı üzerinden de kontrol edebilecektir.
2. Destek personeli (temizlik görevlisi), Destek Personeli (şoför) ve tekniker pozisyonlarında sözleşme
imzalamaya hak kazanan adaylara; görevin devamlı yapılmasına engel teşkil edecek vücut ve akıl hastalığı
ile engelli bulunmadığını, tam teşekküllü bir sağlık kuruluşundan aldığı sağlık raporu ile belgelendirmesi ve
Üniversitemizin işyeri hekimi tarafından onaylanması sonrasında Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması
Kanunu uyarınca arşiv araştırması yaptırılacaktır.
3. Arşiv araştırması sonucu sözleşme imzalamaya hak kazanan adayların atama işlemleri gerçekleştirilecektir.
4. İlan edilen pozisyonlara atanmaya hak kazanan adaylardan gerçeğe aykırı belge verenler ya da beyanda
bulunduğu tespit edilenler ile istenilen şartlardan herhangi birini taşımadığı sonradan anlaşılanların
sözleşmeleri yapılmış ise derhal fesih edilecek, haklarında yasal işlem yapılacak ve kendilerine bir bedel
ödenmiş ise bu bedel yasal faizi ile birlikte tazmin edilecektir.
İLETİŞİM BİLGİLERİ
Adres: Davutpaşa Mahallesi Davutpaşa Caddesi Yıldız Teknik Üniversitesi Personel Daire Başkanlığı Kışla
Binası No: B-1005
34220 Esenler / İSTANBUL
Telefon: 0212 383 2229 / 383 2237
E-mail: prsdb@yildiz.edu.tr
© Bilgi Yıldızı Her Hakkı saklıdır