YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ - SÖZLEŞMELİ PERSONEL ALIM İLANI 2025/1
4/B SÖZLEŞMELİ PERSONEL ALIM İLANI


BAŞVURU TARİHİ : 3-17 NİSAN 2025 

TIKLA : TÜM KADRO VE DETAYLAR 

TIKLA : BAŞVURU SAYFASI LİNK 


Üniversitemiz birimlerinde 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 4 üncü maddesinin (B)

fıkrasına göre tam zamanlı olarak istihdam edilmek üzere, 06.06.1978 tarihli ve 7/15754 sayılı

Bakanlar Kurulu Kararı ile yürürlüğe konulan “Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esaslar”

ın ek 2 nci maddesinin (b)  fıkrasına göre aşağıda belirtilen pozisyon ve niteliklerde 40 (kırk) adet

sözleşmeli personel alınacaktır.


Başvuru yapılabilecek pozisyonları görmek için tıklayınız.


BAŞVURU ŞARTLARI


1.    657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48 inci maddesinde belirtilen şartları sağlıyor olmak.

2.    Erkek adaylar için askerliğini yapmış olmak.

3.    Başvuracak adayların durumunun; 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 4/B maddesinin

“Bu şekilde istihdam edilenler, hizmet sözleşmesi esaslarına aykırı hareket etmesi nedeniyle

kurumlarınca sözleşmelerinin feshedilmesi veya sözleşme dönemi içerisinde Cumhurbaşkanı kararı

ile belirlenen istisnalar hariç sözleşmeyi tek taraflı feshetmeleri halinde fesih tarihinden, sözleşmeyi

yenilememeleri hâlinde sözleşmenin bitiminden itibaren bir yıl geçmedikçe kurumların sözleşmeli

personel pozisyonlarında istihdam edilemezler.” hükmüne uygun olması.

4.    Herhangi bir Sosyal Güvenlik Kurumundan emeklilik veya yaşlılık aylığı almıyor olmak.

5.    Her bir pozisyon unvanı için karşılarında belirtilen niteliklere sahip olmak.


BAŞVURU ŞEKLİ, YERİ ve ZAMANI


1.    Adaylar başvurularını, 03.04.2025-17.04.2025 tarihleri arasında e-Devlet Kapısı Yıldız Teknik Üniversitesi -

Kariyer Kapısı Kamu İşe Alım hizmeti veya Kariyer Kapısı (https://isealimkariyerkapisi.cbiko.gov.tr) adresi

üzerinden gerçekleştirecektir.

2.    Şahsen başvuru alınmayacak olup posta veya diğer yollarla yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.

3.    Başvuru işleminin hatasız, eksiksiz ve bu ilanda belirtilen hususlara uygun olarak yapılmasından ve

istenilen belgelerin yüklenmesinden adaylar sorumludur. Bu hususlara riayet etmeyen adaylar herhangi

bir hak talebinde bulunamazlar.

4.    e-Devlet başvuru ekranında (Kariyer Kapısı-Kamu İşe Alım Platformu üzerinde) “İşleminiz başarıyla

gerçekleştirilmiştir…” ibaresi görülmeyen başvuru değerlendirmeye alınmayacaktır. Bu nedenle başvuru

işlemlerinin tamamlanıp tamamlanmadığı kontrol edilmelidir.

5.     Adaylar, ilan edilen pozisyonlardan yalnızca birine başvuru yapabilecektir. Birden fazla pozisyona

başvuru yapan adayların tüm başvuruları geçersiz sayılacaktır.


BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER


Başvuruda gerekli belgeleri görmek için tıklayınız.


BAŞVURULARIN DEĞERLENDİRİLMESİ

1.    Başvuruların incelenmesi sonucunda alım yapılacak her bir pozisyon için aranılan nitelikleri sağlayan

adaylar arasından, “Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esaslar” ın ek 2 nci maddesinin

(b) fıkrası uyarınca KPSS (B) grubu puan sıralaması esas alınmak suretiyle en yüksek puan alan adaydan

başlanmak üzere, ilan edilen boş pozisyon sayısı kadar asıl ve 3 (üç) katı kadar yedek aday belirlenecektir.

2.    Adayların puanlarının eşit olması durumunda diploma tarihi itibarıyla önce mezun olmuş olana, bunun

da aynı olması durumunda yaşı büyük olana öncelik verilecektir.

3.    Asıl adayın başvuru süresi içinde başvurmaması veya aranan şartları taşımadığı tespit edilmesi

durumunda yerine yedek adayların sırasıyla yerleştirme işlemleri yapılacaktır.



SONUÇLARIN İLANI VE İŞE BAŞLAMA


1.    Her bir pozisyon için sözleşme imzalamaya hak kazanan asıl adaylar ile yedek adayların listesi

https://prs.yildiz.edu.tr/ web adresinde ilan edilecek olup, adaylara ayrıca tebligat yapılmayacaktır.

Adaylar sonuçlarını Kariyer Kapısı üzerinden de kontrol edebilecektir.

2.    Destek personeli (temizlik görevlisi), Destek Personeli (şoför) ve tekniker pozisyonlarında sözleşme

imzalamaya hak kazanan adaylara; görevin devamlı yapılmasına engel teşkil edecek vücut ve akıl hastalığı

ile engelli bulunmadığını, tam teşekküllü bir sağlık kuruluşundan aldığı sağlık raporu ile belgelendirmesi ve

Üniversitemizin işyeri hekimi tarafından onaylanması sonrasında Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması

Kanunu uyarınca arşiv araştırması yaptırılacaktır.

3.    Arşiv araştırması sonucu sözleşme imzalamaya hak kazanan adayların atama işlemleri gerçekleştirilecektir.

4.    İlan edilen pozisyonlara atanmaya hak kazanan adaylardan gerçeğe aykırı belge verenler ya da beyanda

bulunduğu tespit edilenler ile istenilen şartlardan herhangi birini taşımadığı sonradan anlaşılanların

sözleşmeleri yapılmış ise derhal fesih edilecek, haklarında yasal işlem yapılacak ve kendilerine bir bedel

ödenmiş ise bu bedel yasal faizi ile birlikte tazmin edilecektir.


İLETİŞİM BİLGİLERİ

Adres: Davutpaşa Mahallesi Davutpaşa Caddesi Yıldız Teknik Üniversitesi Personel Daire Başkanlığı Kışla

Binası No: B-1005

34220 Esenler / İSTANBUL

Telefon: 0212 383 2229 / 383 2237

E-mail: prsdb@yildiz.edu.tr


BAŞVURU TARİHİ : 3-17 NİSAN 2025 

TIKLA : TÜM KADRO VE DETAYLAR 

TIKLA : BAŞVURU SAYFASI LİNK 


İlişkili Haberler

BYBigi Yıldızı

Turkiye

info@example.com

+012 345 67890

Faydalı Linkler
Hızlı Linkler

© Bilgi Yıldızı Her Hakkı saklıdır