İstanbul Medeniyet Üniversitesi Rektörlüğünden: 

SÖZLEŞMELİ PERSONEL ALIM İLANI

İLAN EDİLEN POZİSYONLARA AİT BİLGİLER

BAŞVURU : 30 KASIM - 14 ARALIK 2023 

Üniversitemizde 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 4 üncü maddesinin (B) 

fıkrasına göre Sözleşmeli Personel olarak istihdam edilmek üzere 06.06.1978 tarihli ve 7/15754 

sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile yürürlüğe konulan Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin 

Esaslar’ın Ek 2 nci maddesinin (b) fıkrasına göre 2022 KPSS (B) grubu puan sırası esas alınmak 

suretiyle aşağıda belirtilen pozisyonlara 4 (Dört) katı aday arasından sözleşmeli personel 

alınacaktır


I. BAŞVURU ŞARTLARI

Genel Şartlar

1) Başvuracak adaylarda 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 48. maddesinde 

belirtilen genel şartlar aranır.

2) Lisans mezunları için 2022 yılı KPSS (B) grubu KPSS-P3, ön lisans mezunları için 

2022 yılı KPSS(B) grubu KPSS-P93, ortaöğretim mezunları için 2022 yılı KPSS-P94 puan türü 

dikkate alınacaktır.

3) Başvuracak adayların durumunun; 657 sayılı DMK’nın 4/B maddesinin “Bu şekilde 

istihdam edilenler, hizmet sözleşmesi esaslarına aykırı hareket etmesi nedeniyle kurumlarınca 

sözleşmelerinin feshedilmesi veya sözleşme dönemi içerisinde Cumhurbaşkanı Kararı ile 

belirlenen istisnalar hariç sözleşmeyi tek taraflı feshetmeleri halinde, fesih tarihinden itibaren bir 

yıl geçmedikçe kurumların sözleşmeli personel pozisyonlarında istihdam edilemezler.” hükmüne 

uygun olması gerekmektedir.

4) Destek Personeli pozisyonunda istihdam edilenler, 657 sayılı Devlet Memurları 

Kanunu’nunda tesis edilen yardımcı hizmetler sınıfına giren “hizmetli” kadrosuna ait görevlerin 

tamamını yürütecektir.

5) Üniversitemizin tüm yerleşkelerindeki iç ve dış mekânlarda vardiyalı sistemde 

çalışmaya engel bir durumu bulunmamak. (Destek Personeli için)

6) Herhangi bir sosyal güvenlik kurumundan emeklilik, yaşlılık veya malullük aylığı 

almaya hak kazanmamış olmak.

II. BAŞVURU İŞLEMLERİ

Başvuru işlemleri ilanın Resmi Gazetede yayınlandığı tarihten itibaren 15 (on beş) gün 

içerisinde yapılabilecektir. İlgililerin, İstanbul Medeniyet Üniversitesi Rektörlüğü Kuzey 

Yerleşkesi Kütüphane Binası, Ünalan Mahallesi, Ünalan Sokak D-100 Karayolu Yanyol 34700 

Üsküdar/İstanbul adresine şahsen başvurularını yapmaları gerekmektedir. Posta ile veya diğer 

şekillerde yapılan müracaatlar kabul edilmeyecektir. Adaylar ilan edilen pozisyonlardan sadece 

bir unvan için başvuru yapabilecektir. Birden fazla kadroya başvuru yapanların başvuruları kabul 

edilmeyecektir. Aranan şartlardan herhangi birini taşımadığı tespit edilen adayların başvuruları 

geçerli sayılmayacaktır.

III. BAŞVURU SIRASINDA İSTENİLEN BELGELER

1- Diploma aslı veya onaylı örneği ya da mezun belgesi (e-Devletten alınacak)

2- Nüfus Cüzdan Örneği

3- Yerleşim Yeri/İkametgâh Belgesi (e-Devlet sisteminden alınabilir)

4- KPSS 2022 Sonuç Belgesi (Karekodlu İnternet Çıktısı)

5- Barkodlu SGK Hizmet Tescil ve Hizmet Döküm Belgesi (e-Devlet çıktısı)

6- Erkek adaylar için Askerlik Durum Belgesi (e-Devlet çıktısı)

IV. BAŞVURULARIN DEĞERLENDİRİLMESİ VE YERLEŞTİRME SONUÇLARININ
DUYURULMASI

1) İlan edilen pozisyon sayısı kadar asil ve yedek kazanan adayların listesi, atanmaya hak 

kazanan adaylardan istenecek belgeler ve diğer hususlar başvuru bitim tarihinden itibaren 15 (on 

beş) iş günü içinde Üniversitemiz https://personel.medeniyet.edu.tr/tr internet adresinde yayımlanacaktır. 

Adaylara ayrıca bir tebligat yapılmayacaktır.

2) Sıralamaya esas olan KPSS puanlarının eşit olması halinde; adaylardan mezuniyet notu 

yüksek olan, mezuniyet notunun eşit olması halinde ise mezuniyet tarihi eski olan, mezuniyet 

tarihinin de aynı olması halinde yaşı büyük olandan başlanarak sıralama yapılacaktır.

3) Atanmaya hak kazanıp süresi içinde başvurmayanlar ile ataması yapılmayan veya iptal 

edilen adayların yerine yedek listedeki adayların puan sıralamasına göre atamaları yapılacaktır.

4) Arşiv araştırması olumsuz neticelenen, başvuru ve işlemleri sırasında gerçeğe aykırı 

beyanda bulunduğu veya eksik evrak verdiği sonradan tespit edilenler ile istenilen belgeleri süresi 

içinde ibraz etmeyenlerin atamaları yapılmayacak, atamaları yapılmış olsa dahi iptal edilecektir. 

Bu durumdaki adaylar hiçbir hak talep edemeyecek ve haklarında genel hükümlere göre yasal 

işlem yapılacaktır.

5) İlan metninde belirtilmeyen durumlarla ilgili genel mevzuat hükümlerine göre işlem 

yapılacaktır,


TIKLA : TÜM KADRO VE DETAYLAR PDF 

TIKLA : RESMİ İLAN LİNK SAYFASI

İlişkili Haberler

BYBigi Yıldızı

Turkiye

info@example.com

+012 345 67890

Faydalı Linkler
Hızlı Linkler

© Bilgi Yıldızı Her Hakkı saklıdır