ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜNDEN
SÖZLEŞMELİ PERSONEL ALIM İLANI

Başvuru Bitiş Tarihi : 18.12.2023 

Üniversitemize bağlı birimlerde çalıştırılmak ve giderleri özel bütçeden karşılanmak kaydıyla, 657 sayılı Devlet Memurları

Kanunu’nun 4’üncü maddesinin (B) fıkrası uyarınca istihdam edilmek üzere, 06.06.1978 tarihli ve 7/15754 sayılı Bakanlar Kurulu

Kararı ile yürürlüğe konulan “Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esaslar”da yer alan Ek-2’inci maddenin (b) fıkrası

gereğince yazılı ve/veya sözlü sınav yapılmaksızın, KPSS (B) grubu puan sıralaması esas alınmak suretiyle aşağıda belirtilen

pozisyonlara sözleşmeli personel alınacaktır.

Başvuru Başlayış Tarihi : 04.12.2023

Başvuru Bitiş Tarihi : 18.12.2023 (Mesai Bitimi)


I- GENEL VE ÖZEL ŞARTLAR

1-Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,

2-657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 40’ıncı maddesindeki yaş şartlarını taşımak,

3-Kamu haklarından mahrum bulunmamak,

4-Türk Ceza Kanunu’nun 53’üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı

bir (1) yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile Devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal

düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikap, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye

kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini

aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkum olmamak,

5-Askerlik durumu itibariyle;

a) Askerlik ile ilişiği bulunmamak,

b) Askerlik çağına gelmemiş bulunmak,

c) Askerlik çağına gelmiş ise muvazzaf askerlik hizmetini yapmış yahut ertelenmiş veya yedek sınıfta geçirmiş

olmak,

6- 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 53’üncü maddesi hükümleri saklı kalmak kaydıyla, görevini devamlı

yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı ve vücut sakatlığı ile ilgili özrü bulunmamak,

7-657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 4/B maddesi gereğince, sözleşmeli olarak istihdam edilenler, hizmet

sözleşmesine aykırı hareket etmesi nedeniyle kurumlarınca sözleşmeleri feshedilmesi veya sözleşme dönemi içerisinde

Bakanlar Kurulu Kararı ile belirlenen istisnalar hariç sözleşmeyi tek taraflı feshetmeleri halinde, fesih tarihinden itibaren bir

(1) yıl geçmedikçe kurumların sözleşmeli personel pozisyonlarında istihdam edilemezler,

8-Herhangi bir Sosyal Güvenlik Kurumundan emeklilik veya yaşlılık aylığı almıyor olmak,

9-Resmî Gazete‘de yayımlanan “Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Kanunu” gereğince arşiv

araştırmasının/güvenlik soruşturmasının olumlu sonuçlanması,

10-Yapılacak görev gereği kampüs dışında, mesai saatleri dışında ve hafta sonları çalışmaya herhangi bir engeli

olmamak,

11-Adaylarla hizmet sözleşmesi yapılacak olup, sözleşmede belirtilen şartları yerine getirmeyen adayların

sözleşmeleri bir (1) ay içerisinde feshedilecektir,

12-Başvuracak adaylarda yukarıda belirtilen özel şartlar ile 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 48’inci

maddesinde belirtilen genel şartlar aranır,

13-Lisans mezunları için 2022 KPSS (B) Grubu KPSS P3 puanı esas alınacaktır. Ön Lisans mezunları için 2022

KPSS (B) Grubu KPSS P93 puanı esas alınacaktır. Ortaöğretim mezunları için 2022 KPSS (B) Grubu KPSS P94 puanı esas

alınacaktır,

14-Başvurularda "Kamu Görevlerine İlk Defa Atanacaklar İçin Yapılacak Sınavlar Hakkında Genel Yönetmelik"

hükümleri uygulanır,

15-Çeşitli KHK ile kamu görevinden çıkarılanlar başvuruda bulunamazlar,

16-Atanmaya hak kazanan adaylardan tam teşekküllü Devlet Hastanelerinin uzman hekimlerinden alınan Görevini

Devamlı Yapmasına Engel Olabilecek Akıl Hastalığı ve Ruhsal Bozukluğu Bulunmadığına dair rapor istenecektir.

17-İlanda yer alan bütün pozisyonlar üniversitemiz farklı birimlerinde ihtiyaca binaen görevlendirileceklerdir.

II- BAŞVURU YERİ VE ŞEKLİ:

a) Başvuru Yeri/Adresi:

Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi, Personel Daire Başkanlığı, Kestel Mahallesi Üniversite Caddesi No: 80

Alanya/ANTALYA

b) Başvuru Tarihi ve Şekli:

Resmî Gazete ’de yayımlandığı tarihten itibaren on beş (15) gündür. Adaylar, başvurularını Üniversitemiz Personel

Daire Başkanlığı’na Üniversitemiz web sayfasında yer alan başvuru formunu tam ve eksiksiz doldurarak istenen belgelerle

birlikte şahsen yapmaları gerekmektedir (e-posta, posta-kargo yolu ile başvuranların başvuruları kabul edilmeyecektir).

Başvurularda yaşanabilecek gecikmelerden ve eksikliklerden Üniversitemiz sorumlu olmayacak ve tebligat yapılmayacaktır.

Adaylar sadece tek bir unvan için unvan kodu belirterek başvuru yapacaklardır. Birden fazla unvana başvuru yapılması

halinde her iki başvuru da geçersiz sayılacaktır.

c) Müracaat İçin İstenen Belgeler:

1-2022 KPSS (B) Grubu Sınav Sonuç Belgesi, (Sorgulama Kodu Net ve Okunur Olmalıdır.)

2-Başvuru Formu, (Fotoğraflı ve Islak İmzalı), (Unvan Kodu ve Unvan Belirtilmek Zorundadır), (Üniversitemiz

Web Sayfasından Temin Edilecektir.)

3-Diploma veya Mezuniyet Belgesi, Aslı veya Noter Onaylısı, (Sorgulama Kodu Net ve Okunur Olan e-Devlet

Üzerinden Alınan Belge Kabul Edilecektir.)

4-Nüfus Cüzdanı Fotokopisi, (Net ve Okunur Olmalıdır.)

5-Fotoğraf (2 Adet), (Son 6 Ay İçinde Çekilmiş Olmalıdır.)

6-Askerlik Durum Belgesi, (Erkekler Adaylar İçin), (Sorgulama Kodu Net ve Okunur Olan e-Devlet Üzerinden

Alınan Belge Kabul Edilecektir.)

7-Barkotlu SGK Tescil ve Hizmet Dökümü / İşyeri Unvan Listesi (Sorgulama Kodu Net ve Okunur Olan e-Devlet

Üzerinden Alınan Belge Kabul Edilecektir.)

8-Adli Sicil Kaydı, (Sorgulama Kodu Net ve Okunur Olan e-Devlet Üzerinden Alınan Belge Kabul Edilecektir.)

9-Başvurulacak unvandaki aranılan nitelikler bölümündeki belgeler.

10-KVKK Mevzuatı Uyarınca Sözleşmeli Personel Adayı Açık Rıza Metni. (Islak İmzalı Olacak Şekilde), (Personel

Daire Başkanlığı Web Sayfasından Temin Edilecektir.)

11-KVKK Mevzuatı Uyarınca Sözleşmeli Personel Adayı Aydınlatma Metni. (Her Sayfası Islak İmzalı Olacak

Şekilde), (Personel Daire Başkanlığı Web Sayfasından Temin Edilecektir.)

12-Sertifika İstenen Pozisyonlar İçin İlan Tarihinden Sonra Alınan Sertifikalar Kabul Edilmeyecektir.

III- BAŞVURULARIN DEĞERLENDİRİLMESİ VE SONUÇLARI:

Atanmaya hak kazanan adaylara ilişkin asıl ve yedek aday listeleri ile istenilen belgeler Üniversitemiz web

(www.alanya.edu.tr) adresinden başvuruların sona ermesinden itibaren on (10) iş günü içinde ilan edilecektir. Kazanan

adaylar, sonuçlarının ilan edilmesinden itibaren beş (5) iş günü içerisinde istenilen belgeleri Üniversitemiz Personel Daire

Başkanlığı’na şahsen teslim edeceklerdir. Bu süre içerisinde belgeleri tamamlayarak teslim etmeyen adaylar haklarını

kaybedecektir.

Atanmaya hak kazanan adaylardan başvuran olmadığı takdirde veya aranan şartları taşımadığı tespit edilenlerin

yerine yedek adaylardan başarı puanı dikkate alınarak sırasıyla yerleştirme yapılacaktır. Bu ilan tebliğ mahiyetinde

olacağından, ayrıca tebligat yapılmayacaktır.


TIKLA : BAŞVURU DETAY PDF 

TIKLA : BAŞVURU FORMU TÜMÜ RESMİ LİNK



İlişkili Haberler

BYBigi Yıldızı

Turkiye

info@example.com

+012 345 67890

Faydalı Linkler
Hızlı Linkler

© Bilgi Yıldızı Her Hakkı saklıdır