Süleyman Demirel Üniversitesi Rektörlüğünden
SÖZLEŞMELİ PERSONEL İLANI


BAŞVURU TARİHİ : 3 - 19 NİSAN 2024 
BAŞVURU ŞEKLİ : ONLİNE 

Üniversitemiz Birimlerine 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 4 üncü maddesinin (B) fıkrasına göre istihdam edilmek ve

giderleri Özel Bütçeden karşılanmak üzere, yazılı ve/veya sözlü sınav yapılmaksızın 2022 yılı Kamu Personeli Seçme Sınavı Puanı

(KPSS) (B) grubu puan sıralaması esas alınmak suretiyle 66 (altmış altı) sözleşmeli personel pozisyonuna yerleştirme yapılacaktır


A-GENEL ŞARTLAR:

1-657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 48'inci maddesinde belirtilen şartları taşımak.

2-Herhangi bir Sosyal Güvenlik Kurumundan emeklilik veya yaşlılık aylığı almıyor olmak.

3-Adayın başvurduğu pozisyon niteliğine göre 2022 KPSS (B) grubu sınavına girmiş olmak.

4-Çeşitli Kanun Hükmünde Kararnameler ile kamu görevinden çıkarılmamış olmak.

5-Erkek adaylar için askerlik durumu bakımından; askerlikle ilgisi bulunmamak, askerlik çağına gelmemiş bulunmak veya askerlik

çağına gelmiş ise muvazzaf askerlik hizmetini yapmış yahut ertelenmiş veya yedek sınıfa geçirilmiş olmak.

6-Tercih edilecek pozisyon için belirlenen özel şartları taşıyor olmak.

7-İlgili birimin yönetimi tarafından belirlenecek saatlerde, yapılacak görev gereği mesai saatleri dışında, hafta sonlarında ve

vardiyalı çalışmaya herhangi bir engeli olmamak.

8-Başvuracak adayların 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 4/B maddesinin "Bu şekilde istihdam edilenler, hizmet

sözleşmesi esaslarına aykırı hareket etmesi nedeniyle kurumlarınca sözleşmelerinin feshedilmesi veya sözleşme dönemi içinde

Bakanlar Kurulu Kararı ile belirlenen istisnalar hariç sözleşmeyi tek taraflı feshetmeleri halinde, fesih tarihinden itibaren bir yıl

geçmedikçe kurumların sözleşmeli personel pozisyonlarında istihdam edilemezler" hükmü gereğince başvuramazlar. Bu hükme

aykırı durumu tespit edilenler atanmaya hak kazansalar dahi atamaları yapılmayacaktır.

B-BAŞVURU ŞEKLİ, YERİ VE ZAMANI:

1-Adaylar 03-19 Nisan 2024 tarihleri arasında e-Devlet Kapısı üzerinden “Süleyman Demirel Üniversitesi - Kariyer Kapısı Kamu

İşe Alım” hizmeti veya “Kariyer Kapısı” https://isealimkariyerkapisi.cbiko.gov.tr internet adresi üzerinden e-Devlet şifreleri

ile giriş yaparak başvuruda bulunabilecek olup şahsen, posta veya diğer yollarla yapılan başvuralar kabul edilmeyecektir.

2-Adaylar ilan edilen pozisyonlardan sadece birine başvuru yapabilecektir. Birden fazla pozisyona müracaat eden adayların

başvuruları geçersiz sayılacaktır.

3-Adayların KPSS puanı, mezuniyet, adli sicil, askerlik ve kimliğine dair bilgiler e-Devlet Kapısı üzerinden ilgili kurumların web

servisleri aracılığı ile temin edileceğinden adaylardan başvuru aşamasında bu belgeler istenilmeyecektir. Adayların söz konusu

bilgilerinde hata mevcut ise başvuru yapmadan önce ilgili kurumlardan gerekli güncelleme/düzeltmeleri yaptırmaları

gerekmektedir. Asıl olarak kazanan adayların ibraz edecekleri belgeler Üniversitemiz web sayfasında duyurulacaktır.

4-Mezuniyet bilgileri otomatik olarak gelmeyen adaylar başvuru güncel bilgilerini manuel olarak giriş yapıp, onaylı diploma

örneği veya mezuniyet belgelerini pdf formatında e-Devlet Kapısı üzerinden yükleyeceklerdir.

5-Kariyer Kapısı-Kamu İşe Alım Platformu üzerinde “İşleminiz başarıyla gerçekleştirilmiştir…” ibaresi görülmeyen hiçbir

başvuru değerlendirilmeye alınmayacaktır. Bu nedenle adaylar, başvuru işlemlerinin tamamlanıp tamamlanmadığını kontrol

etmelidirler.

6-Başvuru işleminin süresi içinde hatasız, eksiksiz ve bu ilanda belirtilen hususlara uygun olarak yapılmasından, istenilen

belgelerin başvuru aşamasında sisteme yüklenmesinden, başvuruda bulunan adaylar sorumludur. Bu hususlara riayet etmeyen

adaylar herhangi bir hak talebinde bulunamayacaktır. Yüklenen belgelerdeki yanlışlıklar ile eksik belgelerden adaylar sorumludur.

7-Adayların verdikleri beyanlar ile sundukları başvuru belgelerinin sorumluluğu kendilerine aittir.

C-BAŞVURULARIN DEĞERLENDİRİLMESİ VE SONUÇLARI:

1-Üniversitemiz Sözleşmeli Personel Alım Komisyonu tarafından, ilanımıza yapılan başvurular, belgelerin eksik olup olmadığı ve

Teknolojisi alanından alınmış); Mesleki Yeterlilik

Belgesi 11UY0023-3 İNŞAAT BOYACISI (SEVİYE

3) belgesine sahip olmak. (Meslek Liselerinin İnşaat

Teknolojisi alanının Yapı Duvarcılığı Dalı, Yapı

Yalıtımcılığı Dalı, Yapı Yüzey Kaplamacılığı

Dalı,Yapı Dekorasyonu Dalı bölümlerinden mezun

olmayan adayların yukarıda belirtilen belgeyi sisteme

yüklemesi zorunludur.)

2-Görevini yapmaya engel hastalığı

bulunmamak. (Atanmaya hak kazandığı takdirde yük

taşıma, kaldırma vb işleri yapmasına engel kas ve

iskelet sistemi bozukluğu, görevi sırasında

kullanılacak malzemelere karşı hassasiyet vb cilt

hastalıkları olmadığını da belirten tam teşekküllü

hastaneden tam teşekküllü sağlık kurulu raporu

istenecektir.)

3-Üniversitemizin tüm yerleşkelerinde iç ve dış

mekânlarda, iskele üstünde ve yüksekte, gece ve

gündüz, hafta içi ve hafta sonu vardiyalı sistemde

çalışmaya engel durumu bulunmamak.

adayların belirlenen şartları taşıyıp taşımadıkları bakımından incelenecek olup, ilanda belirtilen genel ve özel şartları taşıyan

adayların başvuruları kabul edilecektir.

2- Başvurusu kabul edilenlerden, 2022 KPSS (B) grubunun ilgili puan türünde en yüksek puanlı adaydan başlamak üzere yapılacak

sıralama esas alınmak suretiyle ilan edilen sözleşmeli personel pozisyon adedi kadar asıl ve 2 (iki) katı kadar yedek

aday belirlenecektir. KPSS puanlarının eşit olması halinde diploma mezuniyet notu (4’lük ve 5’lik not sisteminin 100’lük not

sistemine çevrilmesinde Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca belirlenen dönüşüm tablosu esas alınacaktır.) yüksek olan aday,

bunun da eşit olması halinde doğum tarihi büyük olan adaya öncelik verilecektir.

3-Adaylar başvuru sonuçlarını başvuru süresinin bitimi tarihinden itibaren 10 (on) iş günü sonrasındaki ilk iş günü içinde Kariyer

Kapısı-Kamu İşe Alım Platformu (https://isealimkariyerkapisi.cbiko.gov.tr) internet adresi üzerinden öğrenebileceklerdir. Ayrıca

atanmaya hak kazanan adayların hazırlayacağı belgeler, belgelerin teslim yeri, teslim zamanı Üniversitemizin web sayfasında

duyurulacaktır. Aranan nitelik ve şartları taşıdığı halde istenilen belgeleri süresi içerisinde ibraz etmeyen adaylar göreve

başlatılmayacaktır.

4-Sözleşmeli Personel Alımı ile ilgili tüm duyuruların Üniversitemizin web adresinden (https://w3.sdu.edu.tr/) takip edilmesi

gerekmektedir. Üniversitemizin web sayfasından yapılan tüm duyurular tebligat mahiyetinde olup adaylara ayrıca yazılı tebligat

yapılmayacaktır.

5-Asıl olarak kazanan adaylardan süresi içerisinde istenilen belgeleri tamamlayarak başvurmayan, feragat eden veya aranan

şartları taşımadığı tespit edilenlerin yerine yedek adaylardan sırasıyla yerleştirme yapılacaktır.

6-KPSS’de yüksek puan almak, ilanda yer alan sözleşmeli pozisyona yerleştirmede tek başına hak kazandırmaz. Pozisyon için

belirtilen genel ve özel şartlara sahip olmayan adaylar değerlendirmeye alınmayacaktır. Eksik evrak, yanlış, yanıltıcı veya yalan

beyanda bulunan adaylar ile bilgilerindeki tutarsızlıklar yüzünden değerlendirmeye alınmayan adaylar bu durumdan dolayı bir hak

iddia edemeyecektir.

7- Atanmaya hak kazanan adayların güvenlik soruşturması ve arşiv araştırmasının olumlu gelmesi neticesinde hizmet sözleşmesi

yapılacak olup, sözleşmede belirtilen şartları yerine getirmeyen adayların sözleşmeleri 1 (bir) ay içinde feshedilecektir. Yanlış,

yanıltıcı veya yalan beyanda bulunan adaylar, yerleştirmeden doğan tüm haklarını kaybedecek olup gerçeğe aykırı belge

beyan/teslim edenler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.

8- Başvuru ve sözleşme imzalama işlemleri sırasında gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu veya şartları taşımadığı tespit edilenlerin

sözleşmesi yapılmaz, sözleşme yapılmış olsa dahi işe alınması açısından gerekli olan niteliklerden herhangi birini taşımadığının

sonradan anlaşılması, işe alınma açısından gerekli olan niteliklerden herhangi birini sonradan kaybetmesi hallerinde hizmet

sözleşmesi kurumca tek taraflı olarak feshedilecektir.

9- Üniversitemiz, ilanın herhangi bir aşamasında iptal ve/veya değişiklik yapma hakkına sahiptir. İlanda bulunmayan hükümler

için genel mevzuat hükümleri geçerlidir.

İLETİŞİM BİLGİLERİ:

Adres: Süleyman Demirel Üniversitesi Batı Yerleşkesi Rektörlük Binası Personel Daire Başkanlığı 32260 Merkez/ISPARTA

Elektronik İletişim Adresi: https://persdb.sdu.edu.tr/tr/iletisim

e-Posta : pdb@sdu.edu.tr


TIKLA : TÜM KADRO VE DETAYLAR 


TIKLA : BAŞVURU SAYFASI LİNK 

İlişkili Haberler

BYBigi Yıldızı

Turkiye

info@example.com

+012 345 67890

Faydalı Linkler
Hızlı Linkler

© Bilgi Yıldızı Her Hakkı saklıdır