GENEL VE ÖZEL ŞARTLAR:
1- Başvuracak adayların yukarıda belirtilen özel şartlar ile 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48’inci maddesinde belirtilen şartları taşıyor olmak.
2- Herhangi bir Sosyal Güvenlik Kurumundan emeklilik veya yaşlılık aylığı almıyor olmak.
3- Adayların, 18 Eylül 2022, 09 Ekim 2022 ve 06 Kasım 2022 tarihlerinde yapılmış olan Kamu Personel Seçme Sınavlarına (2022-KPSS Lisans,
2022-Önlisans, 2022-Ortaöğretim) girmiş ve bu sınavlardan ilgili KPSS puanını almış olmaları gerekir. Yerleştirme işlemlerinde ortaöğretim
mezunları KPSSP94, önlisans mezunları KPSSP93 ve lisans mezunları KPSSP3 puanı kullanılacaktır.
4- 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 4/B maddesine eklenen “Bu şekilde istihdam edilenler, hizmet sözleşmesi esaslarına aykırı hareket
etmesi nedeniyle kurumlarınca sözleşmelerinin feshedilmesi veya sözleşme dönemi içerisinde Cumhurbaşkanı kararı ile belirlenen istisnalar
hariç sözleşmeyi tek taraflı feshetmeleri halinde fesih tarihinden, sözleşmeyi yenilememeleri hâlinde sözleşmenin bitiminden itibaren bir yıl
geçmedikçe kurumların sözleşmeli personel pozisyonlarında istihdam edilemezler.” şartını sağlıyor olmak. Anılan Kanun kapsamında
sözleşmeli personel olarak çalışanlardan ilgili mevzuat gereğince usule uygun olarak sözleşmesini feshedip 1 (bir) yıllık süre şartına tabi tutulmadan
istihdam edilebilecek olanlar bu durumu belgelendirmek koşulu ile ilana başvuru yapabileceklerdir. Bu belgeleri sisteme yüklemek ve başvuru
evrakları ile teslim etmeleri gerekmektedir. Aksi takdirde bu maddeye aykırı durumu tespit edilenlerin atamaları yapılmayacaktır. Atamaları yapılmış
olsa bile yapılan atamaları iptal edilecektir.
5- “7315 sayılı Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Kanunu” ile “Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Yapılmasına Dair Yönetmelik”
uyarınca yaptırılacak “güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması” ya da “arşiv araştırması” sonucu olumlu olmak.
6- Kamu görevinden çıkarılanlar başvuruda bulunamaz.
7- Adayların görevlerini devamlı yapmasına engel olabilecek hastalık ve benzeri engelleri bulunmamak.
8- Erkek adayların askerlikle ilişkisi bulunmamak.(Askerliği yapmış, muaf veya tecil ettirmiş olmak.)
9- Adaylar ilan edilen pozisyonlardan sadece birine başvuru yapabilecektir. Birden fazla pozisyona başvuru yapanların tespiti halinde tüm başvurular
geçersiz sayılacaktır.
10- e-Devletten alınan karekod içeren belgenin/belgelerin ilanımızın yayımlandığı tarih ile son başvuru tarihi arasında tanzim edilmiş güncel halinin
alınmış olması gerekmektedir. Belgelerin doğrulaması yapılamaması halinde belgeler geçersiz sayılacaktır, değerlendirmeye alınmayacaktır.
BAŞVURU ŞEKLİ, YERİ VE ZAMANI:
1- Adaylar başvurularını, ilanda belirtilen başvuru başlangıç tarihinden itibaren başvuru bitiş tarihinin mesai bitimi olan 17:30’a kadar Üniversitemiz
https://ik.isparta.edu.tr web sayfasından çevrimiçi (online) şekilde e-devlet şifreleri ile giriş yaptıktan sonra Sözleşmeli Personel Alımı İlanı için ön
başvuru işlemlerini başlatacaktır. Adaylar başvurmak istediği ilanı seçip istenilen belgeleri [(Mezuniyet belgesi, 2022 KPSS (B) sınav sonuç belgesi,
tecrübe belgesi (Hizmet Belgesi, SGK Hizmet Dökümü Belgesi), sürücü belgesi, psikoteknik belgesi, özel güvenlik görevlisi kimlik kartı, boy/kilo
gösterir sağlık raporu, sözleşme fesih belgesi, sertifika vb.] ilgili alanlara yükleyip “Başvuru Yap” butonuna tıkladığında çevrimiçi ön başvurularını
tamamlamış olacaklardır. Ön başvuru sonrası oluşturulan bu başvuru takip numarası ile güncelleme yapılabilecek olup tüm sorumluluk adaylara
aittir. (Yanlış/eksik belge yükleme, farklı mezuniyetle başvurma, yanlış ilana başvurma vb.) Adayların çevrimiçi ön başvuruyu tamamladıktan
sonra sistem tarafından oluşturulan Başvuru Formu çıktı alınıp imzalandıktan sonra ekleriyle birlikte Üniversitemiz Rektörlüğü Genel Evrak Birimine
başvuru süresi içerisinde (Başvuru tarihinin son günü mesai saati bitimine saat 17:30’a kadar) şahsen elden teslim etmeleri gerekmektedir. Çevrimiçi
ön başvuru yapan ancak başvuru formunu elden teslim etmeyen veya postayla gönderen adayların başvuruları kabul edilmeyecektir.
2- Gerçeğe aykırı belge yükleyen, verenler ya da beyanda bulunanlar hakkında yasal işlem başlatılacaktır. Atamaları yapılmış ise atamaları iptal
edilecektir. Kurumumuzca kendilerine bir ücret ödenmiş ise bu ücret yasal faizi ile birlikte tazmin edilecektir.
3- Üniversitemiz gerekli görmesi halinde ilanın herhangi bir aşamasında iptal ve/veya değişiklik yapma hakkında sahiptir.
BAŞVURU İÇİN İSTENİLEN BELGELER:
Sıra No İstenilen Belgeler Açıklama
1 Başvuru Formu Çevrimiçi (online) başvuru yapıldıktan sonra sistemden alınacak.
2 Mezuniyet Belgesi e-Devlet üzerinden alınacak karekodlu çıktı.
3 2022 KPSS (B) Sınav Sonuç Belgesi Belgede “Sonuç Belgesi” kontrol kodunun bulunması gerekmektedir.
4 Tecrübe Belgesi (Hizmet Belgesi
veya SGK Hizmet Döküm Belgesi)
e-Devlet üzerinden alınacak SGK Tescil ve Hizmet Dökümü Belgesi.
(Tecrübenin belirlenebilmesi için belge üzerinde meslek kodunun bulunması gerekmektedir.)
5 Sürücü Belgesi Destek Personeli (Şoför ve Park ve Bahçeler) pozisyonuna müracaat eden adaylar için arkalı-önlü
fotokopisi.
6 Psikoteknik Belgesi Destek Personeli (Şoför) için müracaat eden adaylar.
7 Özel Güvenlik Görevlisi Kimlik kartı Koruma ve Güvenlik Görevlisi pozisyonuna başvuran adaylar en az 6 ay geçerliliği olan Özel Güvenlik
Görevlisi Kimlik Kartını arkalı önlü fotokopisi. (Atanmaya hak kazanan adaylardan aslını ibraz etmeleri
istenecektir.)
8 Boy/Kilo Gösterir Sağlık Raporu Sağlık Kuruluşlarından alınacaktır. (Koruma ve Güvenlik Görevlisi Pozisyonuna müracaat edecek
adaylar)
9 Sözleşme Fesih Belgesi Son 1 (Bir) Yıl İçerisinde 657 Sayılı Kanunun 4/B Maddesi Uyarınca Çalışmış Olanlar İçin Çalıştığı
Kurumdan Alınacak 1 (bir) Yıl Bekleme Süresine Tabi Olmadığını Gösteren Belge
BAŞVURU TARİHİ : 22 MAYIS - 5 HAZİRAN