İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ
4/B SÖZLEŞMELİ PERSONEL ALIM İLANI


BAŞVURU TARİHİ : 7-21 HAZİRAN 2024 

TIKLA : TÜM KADRO VE DETAYLAR 

TIKLA : BAŞVURU SAYFASI LİNK 


Üniversitemiz Osmanlı Dönemi Müziği Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğünde giderleri Özel Bütçe

gelirinden karşılanmak üzere 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 4 üncü maddesinin (B) fıkrası uyarınca

Sözleşmeli Personel olarak istihdam edilmek üzere Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esaslara 27/04/2024

tarihli Resmi Gazetede yayınlanan 26/04/2024 tarihli, 8412 Sayılı Cumhurbaşkanı Kararı ile eklenen Geçici 25 inci

maddede belirtilen “İstanbul Üniversitesinde Osmanlı Dönemi Müziği Uygulama ve Araştırma Merkezi

faaliyetlerinde görev almak üzere musiki paleograf ve icracısı unvanlı sözleşmeli personel istihdam edilebilir. Bu

şekilde istihdam edilenlerin sayısı onbiri, istihdam süreleri 15/02/2028 tarihini geçemez. Bunların istihdamında bu

Esaslara ekli 2 sayılı cetveldeki pozisyon unvanlarına ilişkin sınav yöntemi aynı usul ve esaslarla uygulanır...”

ibaresine ve adı geçen Esasların Ek 2 inci maddesine göre 11 (onbir) adet Musiki Paleograf ve İcracısı kadrosuna

aşağıda belirtilen pozisyon ve niteliklere sahip sözleşmeli personel alınacaktır.


ARANILAN ŞARTLAR

1- Başvuracak adaylarda yukarıda belirtilen özel şartlar ile 657 sayılı Kanunun 48. maddesinde belirtilen genel

şartları taşıyor olmak.

2- Herhangi bir Sosyal Güvenlik Kurumundan emeklilik veya yaşlılık aylığı almıyor olmak.

3- Haftalık çalışma süresi 40 saati aşmayacak şekilde ilgili birimin yönetimi tarafından belirlenecek gün ve saatlerde

görev yapma (gece dâhil) şartını kabul etmek.

4- “Başvuru Şartları” alanında yer alan şartları taşımak.

5- 657 sayılı Devlet Memurları Kanunun 4 üncü maddesinin B bendi uyarınca hizmet sözleşmesi esaslarına aykırı

hareket etmesi nedeniyle kurumlarınca sözleşmelerinin feshedilmesi veya sözleşme dönemi içerisinde

Cumhurbaşkanı kararı ile belirlenen istisnalar hariç sözleşmeyi tek taraflı feshetmeleri halinde fesih tarihinden,

sözleşmeyi yenilememeleri hâlinde sözleşmenin bitiminden itibaren 1 (bir) yıl süre geçmeden başvuruda

bulunamazlar.

BAŞVURU ŞEKLİ:

Başvurular, ilanın Resmi Gazete’de yayımlandığı günden itibaren 15 gün içinde (mesai saati bitimine kadar)

https://pbys.istanbul.edu.tr/basvuru adresinden çevrimiçi olarak yapılacaktır. Müracaat sonunda adayların

beyan ettikleri belgeler kurumumuz tarafından teyit edilecektir. Gerçeğe aykırı beyanda bulunan adayların

müracaatları kabul edilmeyecek ve haklarında genel hükümlere göre işlem yapılacaktır. Posta ile ya da şahsen

UNVANI KİŞİ SAYISI BÜTÇESİ UNVAN

KODU BAŞVURU ŞARTLARI

MUSİKİ PALEOGRAF VE

İCRACISI 11 Özel Bütçe MPİ 1

1) Yükseköğretim Kurumlarının en az lisans

düzeyinde eğitim veren müzik, edebiyat ve tarih

bölümlerinden mezun olmak.

2) Osmanlı-Türk musikisi alanında paleografik

uzmanlığı yanı sıra eski yazı ve notasyonla

yazılmış müzik eserlerini ses veya sazla

uygulama formasyonuna (tecrübesine) sahip

olmak.

3) Tercihen, matbu veya yazma müzik kaynakları

üzerinde arşiv çalışması yapılan bir proje

kapsamında çalışmış/çalışıyor olmak.

4) Matbu veya yazma müzik kaynakları üzerinde,

ses veya saz icracısı olarak eserlerin

seslendirilmesi ve kaydedilmesi için gereken

donanıma sahip olmak.

TOPLAM 11

yapılan müracaatlar kabul edilmeyecektir. Başvuru tarihini geciktiren, çevrimiçi başvurusunu tamamlamayan veya

nitelikleri uygun olmayan adayların müracaatlarına işlem yapılamayacaktır.

SINAV KONULARI, YERİ VE TARİHİ

Başvuruları kabul edilen adayların başarı sıralamasının belirlenmesi için komisyon tarafından mesleki uygulamalı

sınav yapılacaktır. Sınav konuları uzmanlık konularına uygun olarak başvurduğu pozisyonun teknik ve özel

şartlarında belirtilen tüm konuları ve hususları kapsayacaktır.

Mesleki Uygulamalı Sınav 27/06/2024 tarihinde saat 13.00’ten itibaren Prof. Dr. Fuat Sezgin Kongre ve Kültür

Merkezi Büyük Salonu İstanbul Üniversitesi Merkez Kampüsü 34452 Beyazıt Fatih - İSTANBUL adresinde yapılacaktır.

Sınava ilişkin giriş yeri ve zamanı ile gerekli görülen bilgilendirmeler www.istanbul.edu.tr adresinden duyurulacaktır.

Bu duyuru tebliğ mahiyetinde sayılacaktır.

BAŞVURULARIN DEĞERLENDİRMESİ VE SONUÇLARIN DUYURULMASI

Mesleki uygulamalı sınav sonuçları ve atanmaya hak kazananların başarı sıralaması sınavın bitiminden itibaren en

geç 7 iş günü içinde www.istanbul.edu.tr adresinde yayınlanacaktır. Her unvan için kontenjan sayısı kadar yedek

belirlenecektir. Asil kazananlar atanmak üzere başvuru yapmadığı takdirde ilan edilen yedek adaylar çağırılacaktır.

Ataması yapılacak adayların listesi, işe başlamaları için gerekli evraklar, başvuru zamanı ve yeri ile ilgili bilgilerin

www.istanbul.edu.tr adresinden takip edilmesi gerekmektedir. İlgililere yazılı ya da sözlü ayrıca bir tebligat

yapılmayacaktır.

* Başvuru ve atama işlemleri sırasında gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu veya herhangi bir şekilde gerçeği sakladığı

tespit edilenlerin sözleşmesi yapılmaz. Sözleşme yapılmış olsa dahi fesih edilir. İdare tarafından ödenmiş olan

herhangi bir bedel var ise yasal faizi ile birlikte tazmin edilir. Bu kişiler hiçbir hak talebinde bulunamaz.

* İlanda bulunmayan hükümler için genel mevzuat hükümleri geçerlidir.



BAŞVURU TARİHİ : 7-21 HAZİRAN 2024 

TIKLA : TÜM KADRO VE DETAYLAR 

TIKLA : BAŞVURU SAYFASI LİNK 

İlişkili Haberler

BYBigi Yıldızı

Turkiye

info@example.com

+012 345 67890

Faydalı Linkler
Hızlı Linkler

© Bilgi Yıldızı Her Hakkı saklıdır