ANKARA ÜNİVERSİTESİ 164 YENİ  SÖZLEŞMELİ PERSONEL İLANI
BAŞVURU DETAYLARI VE KOŞULLARI NELER 


BAŞVURU TARİHİ : 31 ARALIK - 14 OCAK 2024 

Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esaslar’ın Ek 2. maddesine göre Üniversitemize 657 sayılı

Devlet Memurları Kanunu’nun 4/B maddesi uyarınca sözleşmeli personel alınacaktır.



-GENEL ŞARTLAR

1. 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48. maddesinin (A) bendinde belirtilen şartları taşımak.

2. 2022 KPSS (B) grubu lisans KPSSP3, ön lisans KPSSP93, ortaöğretim KPSSP94 puan türü sınavına girmiş olmak

3. Tercih edilecek pozisyonun karşısında yer alan genel ve özel şartları taşıyor olmak, 

4. Çeşitli Kanun Hükmünde Kararnameler ile kamu görevinden çıkarılmamış olmak.

5. Herhangi bir Sosyal Güvenlik Kurumundan emeklilik veya yaşlılık aylığı almıyor olmak.

6. Başvuracak adayların durumunun; 657 Sayılı Devlet Memurları Kanununun 4/B maddesinin

"Bu şekilde istihdam edilenler, hizmet sözleşmesi esaslarına aykırı hareket

etmesi nedeniyle kurumlarınca sözleşmelerinin feshedilmesi veya sözleşme dönemi içerisinde Bakanlar

Kurulu Kararı ile belirlenen istisnalar hariç sözleşmeyi tek taraflı

feshetmeleri halinde, fesih tarihinden itibaren bir yıl geçmedikçe kurumların sözleşmeli personel pozisyonlarında

istihdam edilemezler." hükmüne uygun olması.

7. 657 Sayılı Devlet Memurları Kanununun 53. maddesi hükümleri saklı kalmak kaydıyla tüm pozisyonlar için;

ilgili birimin amiri tarafından haftalık çalışma süresi 40 saati

aşmayacak şekilde 7/24 esasına göre belirlenecek saatlerde görev yapma (gece dahil) şartını kabul etmek,

görevini devamlı yapmasına engel olabilecek vücut ve akıl

hastalığı ile engeli bulunmamak ve vardiyalı çalışmasına engel durumu bulunmamak.

8. Atanmaya hak kazanan adaylarla hizmet sözleşmesi yapılacak olup, hizmet sözleşmesinde yer alan ve birimlerince

kendilerine bildirilen veya ilan özel şartlarında yer alan

görev yetki ve sorumluluklarını yerine getirmeyen adayların hizmet sözleşmesi yenilenmeyecek/feshedilecektir.

9. Koruma ve Güvenlik Görevlisi için; 5188 sayılı Özel Güvenlik Hizmetlerine Dair Kanunun 10. maddesinde yer alan

şartları taşıyor olması ve Türk Ceza Kanununun 53

üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle

hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin

güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, cinsel dokunulmazlığa karşı suçlar,

kamunun sağlığına karşı suçlar, zimmet, irtikâp,

rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına

fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı

değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmaması ve görev yapmasına engel olabilecek herhangi

bir sağlık sorununun bulunmaması. Ayrıca iç ve dış

mekanlarda vardiyalı çalışmaya engel durumu bulunmamak.

10. Adaylar ilan edilen pozisyonlardan yalnızca birine başvuru yapabilecek olup, birden fazla başvuru yapıldığı takdirde

tüm başvurular geçersiz sayılacaktır.

11. Atanmaya hak kazanan adaylar hakkında arşiv araştırması yapılacak olup, Arşiv araştırması olumsuz olan adayların

ataması yapılmayacaktır.

12. Gerçeğe aykırı belge verdiği veya beyanda bulunduğu tespit edilenler hakkında Cumhuriyet Başsavcılığına suç

duyurusunda bulunulacaktır. Bu adayların atamaları yapılmış

ise iptal edilecektir. Ayrıca, Üniversitemiz tarafından kendilerine bir ücret ödenmiş olması halinde bu ücret yasal faizi

ile birlikte tahsil edilecektir.

13. İlanda bulunmayan hükümler için genel mevzuat hükümleri uygulanır.

14. Üniversitemiz birimlerinde (ilçelerimizde bulunan meslek yüksekokulları dahil) görev yapan sözleşmeli personel,

birimlerimizin ihtiyaçları doğrultusunda farklı birimlerde

görevlendirilebilecektir.

15.Sertifikalar;

İlan metninde sertifika, eğitim, katılım vb. belgeleri isteniyorsa 31.12.2023 tarihi ve sonrasında alınan belgeler geçersiz

sayılacaktır.

II-ÖZEL ŞARTLAR

1. Hijyen sertifikasının Milli Eğitim Bakanlığından alınmış olması gerekmektedir.

2. İlan metninde sertifika, eğitim, katılım vb. belgelerin e-devlet üzerinden alınacak barkodlu belgesi yüklenecektir.

Destek Personeli (Temizlik) Görev Tanımı:

1. Çalıştığı iş yerinde görev yerinin özelliklerine göre: Açık ve kapalı tüm alanlarda (açık arazi ve çevre, derslikler,

hastaneler, amfiler, ofisler, yemekhaneler, spor alanları,

tüm yatakhane, koridor, banyo, tuvalet vb. yerler) periyodik temizlik işleri, çöplerin ve geri dönüşüm materyallerinin

toplanması, taşınması ve temizliği, taşınma/taşıma

hizmetlerini yerine getirmek ve malzeme, demirbaş, makine-teçhizat vb. eşya veya yükleri taşıma yükleme ve boşaltma

işlerini yapmak, boya-badana, sıva, alçı vb.

bulaşıkların elle veya makinelerle yıkanması, kurulanması, temizlenmesi, yerine konulması ve servise hazır hale getirilmesi,

kirli çamaşırların çamaşırhaneye gelişi, yıkanış

ve kurutuluşu, ütüleme işleri, tasnif ile birimlere dağıtılması ve depolama hizmetlerini yapmak, kurum içi, kurum dışı evrak

hizmetleri, bulunduğu birimde ikram

hizmetlerinin hazırlanması ve servis hizmetlerini yapmak.

2. Kadın personel kadın lavaboları ve diğer temizlik bakım işleri vb. görev yapacaktır.

3. Erkek personel erkek lavaboları ve diğer temizlik bakım işleri ile bedensel güç gerektirecek alanlar vb. görev yapacaktır.

Destek Personeli (Hasta Bakımı) Görev Tanımı:

1. Çalıştığı ünite/servisi (sterilizasyon ve dezenfeksiyon) kullanıma hazır bulundurmak,

2. Hastaların muayene, tetkik ve tedavi için hazırlanmasına, tıbbi işlem öncesinde elbiselerinin değiştirilmesine ve işlem

sonrasında giyinmesine yardım edilmesi ve benzeri

işleri yapmak,

3. Sağlık meslek mensubu tarafından belirlenen beslenme programına uygun olarak hastanın beslenmesine yardımcı olmak

hasta boşaltım malzemelerini (küvet, sürgü vb)

toplamak ve temizlemek,

4. Sağlık meslek mensubu tarafından belirlenen egzersiz programının hastaya uygulanmasına yardım etmek,

5. Kullanılan malzemelerin hazırlanması, temizliği, dezenfeksiyonu ve uygun şekilde saklanmasında sağlık meslek mensubuna

yardım etmek

6. Kullanılan aletlerin sterilize edilmesine, kirlenmiş malzemelerin bertaraf edilmesine, tıbbi aletlerin ve malzemelerin kullanıma

hazır bulundurulmasına yardım etmek,

7. Alınan kan, doku veya diğer örneklerin laboratuvara naklini sağlamak,

8. Hastanın başka bir kliniğe ya da birime transferine yardım ve refakat etmek,

9. İlgilendiği hastaların genel durumunda fark ettiği değişiklikleri sağlık meslek mensubuna bildirmek,

10. Görevlendirildikleri birim yöneticisi tarafından verilen, tanımlanmış diğer görev yetki ve sorumlulukları yürütmek,

11. Üniversitemiz, iş/işlem ve görev yeri değişikliğine bağlı olarak yeni görev tanımı yapma hakkını saklı tutar.

III-BAŞVURU ŞEKLİ, YERİ VE ZAMANI:

1. Başvuru işlemleri 31.12.2023 – 14.01.2024 tarihleri arasında (http://personeldb.ankara.edu.tr) adresinden online olarak yapılacak

olup, şahsen ve posta ile yapılan başvurular

hakkında işlem yürütülmeyecektir.

2. Eğitim durumu lisans ve ön lisans düzeyinde başvuran adayların öğrenim durumları, Yükseköğretim Bilgi Sistemi web servisleri

aracılığı ile sisteme yüklenecektir.

3. Eğitim durumu ortaöğretim düzeyinde başvuran adayların diplomalarını ilan başvuru sistemine yüklemeleri gerekmektedir. (İlan

başvuru sistemine yüklenen diplomaların

okunaklı olması gerekmektedir. Aksi takdirde başvuru geçersiz sayılacaktır. Diplomaların tercih edilen pozisyonda yer alan öğrenim

programları ile uygun olmaması

durumunda başvuru işlemi gerçekleşmeyecektir.)

4. Adayların KPSS puan türü, yılı ve puanı ÖSYM web servisleri aracılığı ile alınacak olup tercih edilen pozisyonda belirlenen KPSS

puan türü ve yılı ile uygun olmaması

durumunda başvuru işlemi gerçekleşmeyecektir.

5. Eczacı pozisyonu için “Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esaslar” uyarınca 1 Sayılı Cetvelde Sınav Şartı Aranmaksızın

Hizmete Alınacak Sözleşmeli

Personel unvanı arasında bulunduğundan KPSS puan şartı aranmamaktadır.

IV-BAŞVURULARIN DEĞERLENDİRİLMESİ VE SONUÇLARI:

1. Elektronik ortamda eklenen belgeler incelendikten sonra, KPSS puan sıralaması esas alınarak atanmaya hak kazanan asıl ve

yedeklerin listesi

(http://personeldb.ankara.edu.tr) adresinden ilan edilecektir. Bu ilan tebliğ mahiyetinde olacağından, ayrıca tebligat yapılmayacaktır.

2. KPSS puan sırasına konulmak kaydı ile boş bulunan pozisyonlardan hemşire pozisyonu için asıl sayı kadar yedek diğer

pozisyonlar için 2 katı kadar yedek

belirlenecektir.

3. Başvuru sonunda, sözleşme yapmaya hak kazanan adaylar, 2022 KPSS (B) grubu puan sıralaması (Eczacı pozisyonu hariç)

esas alınarak belirlenecek olup herhangi bir

yazılı ve/veya sözlü sınav uygulanmayacaktır.

4. Eczacı pozisyonu için “Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esaslar” uyarınca 1 Sayılı Cetvelde Sınav Şartı Aranmaksızın

Hizmete Alınacak Sözleşmeli

Personel unvanı arasında bulunduğundan KPSS puan şartı aranmamaktadır. Söz konusu kadro için yazılı/sözlü sınav uygulanacaktır.

5. Adayların puanlarının eşit olması halinde mezuniyet tarihi önce olan, bunun da eşit olması halinde doğum tarihine göre yaşça

büyük olan adaya öncelik tanınacaktır.

6. Asıl kazanan adayın atanmak üzere başvuru yapmaması, işe başlamak için gerekli evrakları zamanında teslim etmemesi veya

aranan şartları taşımadığının tespit edilmesi

halinde yerine ilan edilen yedek kazanan adaylar sırası ile çağırılacaktır.

7. İlana ilişkin bütün duyurular Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığının resmi web sayfasında (http://personeldb.ankara.edu.tr)

adresinden yapılacak olup ilgililere başka

bir şekilde tebliğ yapılmayacaktır.

İletişim Bilgileri:

Ankara Üniversitesi Rektörlüğü Personel Daire Başkanlığı, Sözleşmeli Personel Şubesi Tel: 0 (312) 212 60 40 Dahili 2059 veya 2039


TIKLA : İLANIN TÜM DETAY PDF VE KADROLARI 

TIKLA : BAŞVURU SAYFASI LİNK 

İlişkili Haberler

BYBigi Yıldızı

Turkiye

info@example.com

+012 345 67890

Faydalı Linkler
Hızlı Linkler

© Bilgi Yıldızı Her Hakkı saklıdır